VRT, DPG Media & Mediahuis vieren samen de kracht van radio met #stuckinthemiddlewithyou

In deze tijden verbindt, informeert en ontspant radio meer dan ooit. Onder de noemer #stuckinthemiddlewithyou lanceren VRT, DPG Media & Mediahuis een gezamenlijke campagne, die gemaakt is door creatief bureau De Vloer, om de kracht van radio te vieren.

De gezichten van Radio 2, Qmusic, MNM, Studio Brussel, Joe, Radio 1, Nostalgie, Klara, NRJ & Willy scharen zich samen achter deze actie die laat zien hoe radio dagelijks meer dan 4 miljoen Vlamingen bijstaat in deze bizarre tijden. Radio blijft een trouwe metgezel voor de Vlaming en de stijgende online luistercijfers van de afgelopen weken bevestigen dit meer dan ooit. VRT, DPG Media en Mediahuis spelen met een aangepaste programmering en tal van initiatieven in op de noden die luisterend Vlaanderen vandaag heeft.

De spot zal op alle nationale tv-zenders te zien zijn.

Bekijk de spot hier.